Suvi ilma Hiiumaata on nagu aasta ilma suveta 11.-12.juuni 2021

Mangu rand 11.06.2021

Kuna ilmad on nii superilusad olnud, otsustasime perega Hiiumaale põrutada. Mitte miski ei suutnud meid kinni hoida, ei koolis tunnistuste jagamine ja aktus ega ka Haapsalu linna pidulik beebide vastuvõtt. Ja võin öelda, et see oli seda väärt.

Meie kamp

Enam ma ei peagi ainult kolme mehega reisima🤣

Kuna hilisematele praamidele olid piletid juba välja müüdud, siis pidime oma reisi supervara alustama, täpselt 8.30 jõudsime laevale. Hommik oli muidugi jälle ülikiire, sest lisaks enda asjadele pidin ka kahe lapse asjad kokku pakkima. Jube kiirustamine ikka, juuksed kammitud ja patsid pähe sain endale alles laeval😅 Tegelikult see varajane minek oli tagantjärele mõeldes tore, sest jõudsime päeva jooksul palju rohkem teha, näiteks 2x ujumas käia😀

Praamil mängisime enamiku ajast mängutoas. Robert muidugi algul kartis suurel laeval, aga õnneks harjus ruttu. Mirtel tšillis niisama seal mängutoas.

Parvlaev Tiiu mängutoas

Edasi suundusime Kärdlasse ja käisime Selveris šoppamas, seal nii lahe riiete osakond, alati leian midagi põnevat. Ostsime ka süüa ja tegime mere ääres pikniku. Kärdla rand on mõnus ja madala sooja veega, lastele ideaalne. Ainus, mis veidi häiris oli kõrvalasuva Rannapaargu remont, suvehooajaks oleks võinud ikka valmis olla.

Meie❤

Igatahes Robert oli väga õnnelik ja ainult vees hullaski. Mirteli tõstsin ka korra vette, aga hommikupoole oli õhk veidi külm.

Robert hullamas Kärdla rannas: vesi oli mõnusalt soe ja põhi liivane (mitte mudane nagu Haapsalus)

Mirteli esimene kokkupuude merega😍 tundub kahtlane😆

Peale söömist ja ujumist oli lapsed vaja magama saada, aga õues hakkas müristama, õnneks vihma ei tulnud tilkagi. Jätsime auto Rannapaargu juurde ja läksime käruga jalutama. Robert pole vist pea aasta aega kärus maganud, olin kindel, et ega ta ei jää. Ta nii pikk ka, jalad üle ääre, aga teda väga ei häirinud. Mirtel jäi enne tuttu ja siis Robert. Kärus magas ta umbes tunnikese. Bumbleride Indie Twin on ikka elupäästja.

Robert ja Mirtel kärus magamas.
Bumbleride Indie Twin😍

Käisime veel poes ja suundusime siis ööbimiskohta, milleks olin valinud seekord Tahkuna Puhkekeskuse Mangu ranna läheduses https://tahkuna.ee/. Paremat kohta oleks olnud raske leida: avar pool maja paarismajast, köök ja nõud, külmkapp, grillimisvõimalus maja ees koos tarvikutega, pesuruum, telekas, lastele mänguväljak, võrkpalliplats, rand jne Ma jäin väga rahule. Ainus, mis võibolla natuke häiris, et tuba oleks võinud natukene puhtam olla. Külmkapp oli räpane ja siin-seal sodi. Aga polnud ka midagi väga hullu. Igatahes Mirtel võttis kohe omaks, roomas mööda põrandat ringi ja proovis käputamisasendit.  Miinustena võib välja tuua mikrolaineahju puudumise (me harjunud sellega toitu soojendama ja hommikul putru tegema), akende ees oleks võinud ka paksemad kardinad olla (liigne valgus). Samas grillimisasjad olid tutikad ja SUP-lauda sai tasuta kasutada. Kõigele oli justkui mõeldud ja tegevust küllaga. Meie perega külastatud kohtadest hetkel parim. Kui oleks veel hommikusööki ka pakutud, oleks hinne puhas 5 olnud. Õnneks imeilus rannaäär, mis oli jalutuskäigu kaugusel (umbes 400m) korvas kõik miinused🙂

I korrus

II korrus

"Tere!"😀

Korralik mänguväljak

Mangu rand on nii superilus, et sõnu ei jätku selle ülistamiseks. Lisaks oli soe vesi ja saime kõik ujuda ja SUP- lauda proovida.

Nii hea käru, sõidetav ka rannaliival🙂

Mangu rand❤

Robert on nii hulljulge, läheb sügavasse vette, hüppab ja kargab, vajub vee alla.. Ma hullult pabistasin😱

Mirtel magas sellel ajal kärus õndsat und. Ta on üldse nii tubli ja reisida sellises vanuses (8kuune) lapsega on ikka lust. Mirtel hakkas reisil lausa silmnähtavalt paremini käputamisasendit võtma ja nõksutama.

Kui Mirteliga on kõik lihtne, siis Robertil on see kohutava kahese periood. Iga asja peale hakkab jonnima ja karjuma. Samas jonnihoogude vahepeal on ta jälle nii nunnu ja kõige armsam poiss, kelle sees on tohutult energiat. Nii loodan, et see keeruline periood peagi lõpeb.

Igatahes kui kunagi jälle Hiiumaale tuleme (võibolla augustis jälle), siis külastame kindlasti Tahkuna Puhkekeskust ja võibolla peatume pikemalt. Superkoht, superrand ja kogu ümbrus.

Tegelikult tuli mul väike deja vu tunne ka selle reisiga. Aastal 2009 oli meil umbes samasugune reisiseltskond: ema, isa ja 3 last (12a, 4.a ja 9kuune). Nüüd see 9kuune on 12aastane ja perre lisandunud uued põnnid😍Tookord ööbisime telkidega Ristnas, oli väga tuuline, aga vesi soe.

Meenutused aastast 2009:

Priit ja 9kuune Mihkel

9kuune Mihkel 26.07.2009

Kallimaga Kärdla rannas

4aastane Eliise ja 12aastane Cesilia

Meie❤

Comments

Popular posts from this blog

Kõik teed on valla

Tahan sünnitama...

Vähist, volikogust, unistustest, seiklustest, lastest.